Workshop duurzame marketing: 'Sterke merken, betere wereld'

02 november 2017, 12:30 - 17:30. Utrecht, € 245,00

evenement
Workshop duurzame marketing: 'Sterke merken, betere wereld'

02 november 2017 12:30 - 17:30

Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Maar klanten willen ook gewoon en goed product en zitten niet altijd te wachten op een betere wereld. Bovendien heerst er scepsis ten aanzien van duurzaamheidsclaims. Hoe ga je met die dilemma’s om?

Sterke merken, betere wereld

De oplossing zit in het verbinden van je merk, mensen én de maatschappij. Zo ontdek je de maatschappelijke betekenis, dé essentiële bouwsteen voor een eigentijdse positionering. Bart Brüggenwirth schreef daarover het boek ‘Sterke merken, betere wereld’, waarin hij o.a. negen inspirerende praktijkcases beschrijft aan de hand van interviews met change agents van koplopers in duurzaamheid. Het boek vormt het uitgangspunt voor deze workshop.

Wat leer je?

Je krijgt inzicht in de laatste trends over MVO en duurzame marketing, de rol van purpose. Je doet inspiratie en tips op aan de hand van praktijkcases. Je leert hoe je de open branding roapmap inzet voor jouw merk. Met deze toolkit ga je in de workshop zelf aan de slag gaat om de maatschappelijke betekenis te ontdekken en te activeren door innovatie en communicatie.

Aanmelden

De workshop is geschikt voor marketeers, communicatiespecialisten en MVO-managers van bedrijven en merken die zich actiever met duurzaamheid en MVO in de markt willen profileren. De workshop wordt gegeven door Bart Brüggenwirth. De kosten bedragen € 245,- exclusief btw, en inclusief het boek ‘Sterke merken, betere wereld’, hand-out, lunch en borrel achteraf.

 

Twitter
Twitter LinkedIn™ Facebook Google+
Geschreven door Bart Bruggenwirth op 28-09-17 b-open.nl/agenda-item/workshop-sterke-merken-betere-wereld-2

Wil jij op dit event reageren?

Laatste reacties

Je leert marktkansen te creëren door het verbinden van je merk, mensen én de maatschappij. Met de meest recente trends en inzichten nav het boek ‘Sterke merken, betere wereld’ van Bart Brüggenwirth.

Initiatiefnemer

Deelnemers